Clic, càmera i acció
La setmana passada vaig acabar la sèrie Stranger Things, la penúltima producció de Netflix. Feia temps que no m’enganxava a cap sèrie i en una setmana —amb permís de les migdiades d’estiu— en vaig veure els vuit capítols. Stranger Things és una sèrie de terror supernatural ambientada als 80 barreja de Twin Peaks, Scooby Doo, ET, Els . . .
Facebook, agència de viatges
L’estiu passat el destí guanyador va ser Tailàndia seguit dels locals Costa Brava i Formentera. Aquest any Singapur està ben posicionat al capdamunt del rànquing amb la Costa Brava i Formentera mantenint posicions. No és el rànquing oficial de l’Associació Mundial de Turisme ni el de Turisme de la Generalitat ni el d’eDreams, és el meu. . . .
Pokémon, la xarxa social
Els de la Generació Z —nats entre mitjan 1990 i el 2000— coneixeu els Pokémon de les hores que vau passar jugant al videojoc a la Game Boy i dels dibuixos animats i pel·lícules que en vau veure de petits. Els de les generacions precedents els coneixeu de segona mà per via dels vostres fills. La resta, si encara teníeu alguna excusa . . .
El big data és el futur, literalment.
“El negoci d’Über no són els viatges, ni el d’Airb’n’b l’allotjament sinó que és el big data. I el de Twitter, el de Facebook i el de Nike”. Ho heu sentit a la última conferència del darrer gurú de moda d’internet, just abans de: “Si avui en dia la teva empresa no basa el seu negoci en el big data no té futur perquè el big data és el . . .